Saturday, November 17, 2012

List of Dramas

Assalamualaikum.
안녕하새요
Bonjour



ramai orang tanye Dya, "ape yang membuatkan Dya suka cerita Korea?" so, hari ni Dya nak bukak bimil^ (rahsia) Dya ni. 

taaraa!~

49 Days
Attic Cat
Arang and the Magistrate
Babyface Beauty
Boys over Flower
Big
Biscuit Teacher Star Candy
Can You Hear My Heart
Coffee Prince
Dream High
Dream High 2
Full House
Fantasy Couple
Fashion King
Flower Boy Ramyun Shop
Flower Boy Next Door
Full House 2
Goong(Princess Hours)
Gu Family Book
Heartstring
Hello Miss
I Can Hear Your Voice
I Do, I Do
I Miss You
King 2 Hearts
King of Baking, Kim Tak Gu
Love Rain
Lie To Me
Little Bride
Love Story in Harvard
My Love Patzzi
My Girl
My Girlfriend is Gumiho
My Lovely Sam Soon
My Princess
Oh My Lady
Playful Kiss
Reply 1997
Romance Town
Sassy Girl, Chun Hyang
She is Nineteen
Shining Inheritence
Secret Garden
Super Rookie
Spy Myeongwol
Still Marry Me
Take Care of the Young Lady/My Fair Lady
Take Care of Us Captain
Thousandth Man
Three Dads One Mom
The Woman Who Still Want to Marry
The Queen's Classroom
To the Beautiful You
Witch Yoo Hee
What Happened in Bali
Wonderful Life
You're Beautiful




nampak macam banyak kan? 
so, inilah kerja masa lapang Dya dari zaman sekolah dulu sampailah la ni. haa, sekarang ni pun tengah duk terperuk kat depan laptop tengok cerita. kite tengok slow2. bukannye lari pun drama tu ye tak.:)

Dya mengaku tengok dramas ni banyak mengajar Dya bahasa Korea. struktur ayat, cara sebutan dan juga loghat orang korea! haa jgn tak tau mereka pun ada saturi^ macam kita tau!

ok, Gud Lucklah nak catch up Dya tengok dramas ni. hehe 

word library
Bimil (비밀) - Secret
Saturi (사투리) - Accent






with love.


뼝 - ppyong!!